دسته‌بندی خدمات تعمیر و بازسازی ظروف افراسیابی

نتیجه‌ای پیدا نشد.

بازسازی ظروف تفلون و انواع قابلمه در کارخانه بازسازی ظروف افراسیابی

بازسازی ظروف تفلون و انواع قابلمه افراسیابی خدمات تعمیرات ظروف را با بهترین قیمت در تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. بازسازی ظروف تفلون و سایر ظروف قدیمی شما راهی برای بالا بردن کیفیت آنها است. مهم‌ترین عواملی که ما را ترغیب به تعمیر ظروف تفلون، گرانیتی و سایر ظروف می‌کند، تاثیرات زیاد کیفیت ظروف مصرفی در سلامتی و کیفیت غذا می باشد، علاوه بر آن تفاوت چشمگیر قیمت بازسازی ظروف نسبت به خرید ظروف نو است. تا زمانی که فلز اصلی قابلمه سالم باشد، تعمیر آن مقرون به صرفه‌ترین گزینه است.

البته باید در نظر گرفت که نحوه بازسازی ظروف در کیفیت آن  ظرف تاثیر دارد و اگر تمامی مراحل به طور صحیح انجام نشود عوارض جبران ناپذیری به همراه دارد. و باید در نظر گرفت انتخاب کارگاهی مناسب می‌تواند علاوه بر تضمین کیفیت و سلامت ظروف هزینه کمتری را در بر بگیرد.

شرکت ما به طور تخصصی تعمیر قابلمه تفلون، گرانیتی و سایر ظروف در همه نقاط تهران را با منصفانه ترین قیمت برای شما انجام می‌‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه ی بازسازی انواع ظروف و هزینه‌های آن بیشتر صحبت کنیم. بازسازی ظروف افراسیابی خدمات بازسازی ظروف را با بهترین قیمت در تمام نقاط تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

خدمات کارخانه افراسیابی در زمینه بازسازی ظروف

کارخانه بازسازی ظروف افراسیابی واقع در محله چیتگر درغرب تهران با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و همچنین مرغوب‌ ترین روکش ها در این صنعت به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد تا ظروف خود را بدون نگرانی به دست ما بسپارید و بدون هیچ نگرانی از آن‌ها در پخت پز خانه مجددا استفاده کنید.

توصیه ی ما این است که زمانی که ظروف تفلون و گرانیتی که می‌خرید حتماً دارای مارک و برچسب کارخانه سازنده باشد. برخی از این کارخانه‌ها وقتی جنس را می‌فروشند یک تا ده سال گارانتی تعویض دارند. از طرفی هم اعلام می‌کنند اگر نیازی به تعمیر ظروف باشد، عاملان فروش کارخانه آن را تحویل می‌گیرند تا آن را در کارخانه تعمیر کنند .اما در غیر این صورت هم نیازی به نگرانی نیست و برای بازسازی ظروف خود همچنان میتوانید از ما مشاوره بگیرید.

بازسازی درب انواع تابه و قابلمه در غرب تهران

بازسازی درب انواع ماهیتابه و قابلمه در غرب تهران

بازسازی درب‌های ظروف غیر شیشه‌ای در فروشگاه بازسازی افراسیابی و فرایند بازسازی رنگ برای شما عزیزان به رنگ دلخواه ظروف شما انجام می‌شود.

بازسازی انواع قابلمه، تابه و زودپز در غرب تهران

بازسازی انواع قابلمه، تابه و زودپز

انجام کلیه سفارشات تعمیر و بازسازی ظروف تفلون، ظروف لعابی ، ظروف  گرانیتی و سرامیکی در تهران و غرب تهران پذیرفته می‌شود.

کافی است جهت هرگونه اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش و دریافت قیمت با شماره تلفن‌های همین صفحه تماس بگیرید.

چه ظروفی قابلیت بازسازی دارند؟

در حال حاضر امکان بازسازی ظروف تفلون ، گرانیتی چدن و سرامیک، وجود دارد. اما ظروف مسی و لعابی قابلیت بازسازی ندارند. زیرا ظرفیت گرمایی پایین ظروف مسی باعث می شود تا در کوره های حرارتی ذوب گردند و عملا امکان بازسازی برای آنها وجود ندارد.

البته لازم به ذکر است ظروف تفلون، گرانیتی چدن و سرامیک نیز  تا زمانی که بدنه ی اصلی قابلمه دارای سوراخ یا نازک شدگی نباشند قابل بازسازی و تعمیر میباشند. پس به این نکته نیز توجه کنید.

چه ظروفی قابلیت بازسازی شدن را دارند؟

آیا بازسازی ظروف سرطان‌ زا است؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. برخی معتقدند که بازسازی ظروف برای سلامتی انسان مضر است و باعث ابتلا به سرطان می شود. اما در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر فرایند بازسازی با استفاده از مواد اصل و با کیفیت انجام شود و مراحل آن به درستی صورت گیرند، مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کنند.

در حالت کلی سرطانزا بودن ظروف به دو عامل بستگی دارد:

1- جنس روکش :

پزشکان چند سالی است که توصیه می‌کنند ظروف تفلون به علت سرطانزا بودن مواد آن خریداری نکنیم، چه برسد که بخواهیم از روکش تفلون برای بازسازی و تعمیر مجدد آن استفاده کنیم  به جای آن می‌توانید ظروف خود را به مراکزی بسپارید از مواد گرانیتی برای روکش مجدد ظروف استفاده می‌کنند.

مواد گرانیتی به دلیل خاصیت چسبندگی و مقاومت حرارتی بالا به هیچ وجه از سطح قابلمه جدا نمی‌شود. در صورتیکه ماده تفلون مقاومت حرارتی بسیار پایین‌تری دارد و در غذاهایی که به پختن طولانی مدت نیاز دارند مقاومت خود را از دست داده و وارد غذا می‌شوند.

حتی اگر یک درصد مواد گرانیتی از سطح ظرف جدا شوند و وارد غذا شوند بازهم هیچ ضرری برای سلامتی شما ندارند. ترکیبات مواد گرانیتی برخلاف تفلون قابل دفع است.  ظروف تفلون چند سالی است که به دلیل سرطانزا بودن محبوبیت خود را در دنیا از دست داده‌اند.

پیشنهادی : 8 نکته مهم راجب شستشوی ظروف

2- نحوه بازسازی ظروف :

یکی از مهم‌ترین مراحل بازسازی ظروف نچسب همراه با پوشش گرانیتی،  پاکسازی روکش‌های قبلی است. باید در فرآیند بازسازی دقت کرد که لایه قبلی ظرف کاملا از بین برود به طوری که کوچک‌ترین  اثری از مواد قبلی روی قابلمه باقی نماند. و برای اینکه این کار به صورت کامل انجام شود باید حتما از کوره‌های حرارتی و سندبلاست استفاده شود و پس از آن  یک پوشش گرانیتی بر روی آنها قرار گیرند.

اگر اصول استاندارد و حرفه ای برای بازسازی ظروف رعایت نشود، لایه های تفلون جدا می شوند و به این ترتیب در دستگاه گوارش رسوب می کنند. در صورتی که ظروف تفلون به صورت مستقیم روی حرارت قرار بگیرند و درون آن روغن یا ماده غذایی ریخته نشود، حرارت آن به 120 برسد و دود کند، نباید از آن ظرف استفاده کرد.

متاسفانه در بعضی از کارگاه های غیرمجاز از فرچه به جای این عمل استفاده می‌کنند که از قدرت کافی برای پاکسازی روکش قبلی برخوردار نیست و کمی از مواد قبلی بر روی قابلمه باقی می‌ماند که می‌تواند باعث بیماری در آینده شود.و این موضوع باعث شده افراد از بازسازی ظروف خودداری کنند.

راه حل جلوگیری از مشکلات احتمالی پس از بازسازی ظروف

با توجه به این که کارخانه بازسازی ظروف افراسیابی تیمی کاملا مجرب و دارای تجربه کافی در این زمینه دارد شما بدون هیچ نگرانی از سرطان زا بودن ظروف و یا نگرانی از هرگونه تهدیدی برای سلامتی شما بازسازی ظروف خود را به ما بسپارید. و هیچ نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

معایب ظروف تفلون برای سلامتی

از بزرگترین معایب ظروف تفلون می‌توان به این مورد اشاره کرد که برای آشپزی های طولانی مدت مناسب نیستند، در صورتی که بیش از حد مجاز حرارت ببینند گاز های سمی تولید می‌کنند که باعث حالت تهوع می‌شوند.

متاسفانه تولید تفلون با ناخالصی کم، هزینه و زمان بسیاری می‌برد و این برای خیلی از تولید‌کننده ها به صرفه نیست. مخصوصا اگر قرار باشد از آن تفلون جهت بازسازی ظروف استفاده کنند. بسیاری از کارگاه های غیر معتبر حتی از تفلون بازیافتی برای بازسازی استفاده می‌کنند و به خاطر هزینه ی اندکی که دریافت می‌کنند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

چرا بازسازی ظروف تفلون اهمیت دارد؟

ظروف تفلون به دلیل خطراتی که برای سلامتی دارند دیگر آن محبوبیت قبل را بین مردم ندارد. مخصوصا اگر سطح آن آسیب دیده باشد. از طرفی شما ممکن است یک یا چند سرویس تفلون در خانه داشته باشید که پول زیادی بابت آن‌ها پرداخت کرده باشید. برای همین بهتر است که برای صرفه جویی در هزینه به دنبال بازسازی و تبدیل این ظروف به گرانیت باشید. با بازسازی ظروف تفلون و گرانیت کردن روکش داخلی این ظروف می توان از این ظروف مجددا استفاده کنید و از عوارض ظروف تفلون برای سلامتی در امان باشید.

مطلب پیشنهادی: بازسازی ظروف مسی و سفیدگری آنها

قیمت بازسازی انواع ظروف در غرب تهران چقدر است؟

عاملی که درنرخ قیمت  بازسازی انواع ظروف مطرح است قطر دهانه ظروف است. این قیمت با توجه به ابعاد ظرف از مبلغ ۴۵/۰۰۰ هزار تومان تا ۱۲۰/۰۰۰هزار تومان متغیر است که بسیار به صرفه است. هزینه بازسازی درب ظروف نیز از مبلغ ۱۵/۰۰۰ هزارتومان تا ۲۵/۰۰۰ هزارتومان متغیر است.

خیلی وقت‌ها هزینه بازسازی انواع ظروف نچسب به گرانیت حتی یک دهم قیمت مجدد آن ظروف هم نمی‌شود. گاهی ظروف های جدید کیفیت ساخت بدنه ظروف‌های قدیمی را ندارند. بازسازی ظروف اگر اصولی انجام شود  از اولشان هم بهتر می‌شوند شما می‌توانید، یک سرویس ۵ تیکه آسیب دیده را با قیمت تقریبی ۴۵۰/۰۰۰ هزار تومان بازسازی کرده و مجددا استفاده کنید.

تمامی مشتریان فروشگاه بازسازی افراسیابی می‌توانند، جهت دریافت قیمت روز، بازسازی انواع ظروف در غرب تهران با شماره‌های همین صفحه تماس بگیرند و نرخ روز بازسازی ظروف‌های مختلف خود را از کارشناسان فروش ما استعلام بگیرند.

لیست قیمت تبدیل انواع ظروف به ظروف گرانیتی

چیزی که در قیمت بازسازی انواع ظروف قابلمه ای و تابه اهمیت ندارد جنس ظرفی است که قرار است بازسازی شود! بلکه قطر دهانه قابلمه است که در قیمت بازسازی مورد محاسبه قرار می‌گیرد. قیمت بازسازی ظروف بر اساس قطر دهانه قابلمه به شرح زیر است:

برای مشاهده جدول لیست قیمت بازسازی ظروف در تهران کلیک کنید.

قیمت بازسازی درب انواع ماهیتابه و قابلمه در غرب تهران

ظروف های چدن عموما در های شیشه‌ای با دور استیل دارند و این در‌ها به هر ظروف با هر رنگی سازگار است. بازسازی درب‌های ظروف غیر شیشه‌ای در فروشگاه بازسازی افراسیابی فرایند بازسازی رنگ برای شما عزیزان به رنگ دلخواه ظروف شما انجام می‌شود.

لیست قیمت بازسازی درب ظروف به شرح زیر می‌باشد:

ابعاد هزینه (تومان)
درب کوچک ۱۵
درب متوسط ۲۰
درب بزرگ ۲۵

مراحل تعمیر و بازسازی ظروف در کارخانه افراسیابی در تهران

این که بازسازی ظروف چگونه و با چه روشی و چه تجهیزاتی انجام می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر این مراحل اصولی و استاندارد نباشد می‌تواند روی سلامتی شما تاثیرات جبران ناپذیری به جا بگذارد. برای مثال اگر تراشیدن مواد تفلون روی ظرفی که قصد بازسازی و تبدیل آن به گرانیت را دارید به درستی و با دستگاه‌های مجهز انجام نشود، این مواد هنگام قرار گرفتن ظرف روی حرارت ممکن است وارد غذای شما شده و سلامتی شما را به خطر بیاندازند زیرا که این مواد سرطانزا هستند. مرکز بازسازی ظروف افراسیابی از استاندارد ترین مراکز بازسازی ظروف در غرب تهران است.

در ادامه چهار مرحله بازسازی ظروف در کارخانه افراسیابی در تهران که به صورت کاملا اصولی انجام می شود را برای شما شرح داده ایم:

۱- جداسازی و دسته بندی ظروف بر اساس جنس آنها برای آغاز مرحله بازسازی ظروف

معمولا مراکز بازسازی از افراد مختلف ظروف با جنس‌های متفاوت دریافت می‌کنند. از آنجایی که می‌توان گفت تمام ظرف‌های آسیب دیده با هر جنس و فلزی (روی، سرامیک، گرانیت، تفلون، چدن و ….) را می‌توان بازسازی کرد، اولین مرحله بازسازی، تفکیک و جداسازی ظروف بر اساس جنس آن‌ها است. ظروف برای بازسازی ابتدا وارد کوره‌های حرارتی می شوند و چون ظرفیت گرمایی انواع ظروف با یکدیگر متفاوت است، بر اساس جنس ظروف آنها را دسته بندی کرده و سپس آماده ارسال به کوره می شوند.

۲- قرار دادن ظروف در کوره های حرارتی

بعد از آنکه ظروف تفلون از دیگر ظروف تفکیک شدند، آن‌ها را روی چرخ های بزرگی میچینیم تا وارد کوره حرارتی شوند. این چرخ ها با توجه به بزرگی کارگاه تا هزار عدد قابلمه را نیز گنجایش دارند. سپس این چرخ ها که قابلمه های تفلون روی آن قرار گرفته اند را وارد کوره می‌کنیم. حرارت دادن ظروف باعث نرم شدن لایه های تفلون قبلی می‌شود تا بتوانیم در مرحله بعدی آن‌ها را راحت‌تر از سطح ظرف جدا کنیم. نکته مهم این است که حتی کوچک ترین اثری از مواد تفلون نباید روی ظرف باقی بماند. همچنین رنگ خارجی ظروف نیز باید کاملا از بین برود تا آماده رنگ پاشی مجدد شود.

(مرکز بازسازی افراسیابی از معدود کارگاه های مجهز به کوره حرارتی تعمیر ظروف در غرب تهران است که عمل پاکسازی را به طور کامل انجام می‌دهد.)

۳- جرم‌گیری مواد قبلی باقیمانده بر سطوح هنگام بازسازی ظروف

در این مرحله از بازسازی ظروف پس از اینکه ظروف در معرض حرارت قرار گرفتند، می‌توان تفلون باقی مانده سطح ظروف را راحت‌تر پاکسازی کرد. برای این عمل از پاشش سندبلاست به وسیله هوای پرفشار استفاده می‌کنیم. سندبلاست نوعی خاک با ترکیبات خاص است که ماده اصلی آن را سیلیس تشکلیل می‌دهد.

در کارگاه‌های غیر استاندارد و ناشناخته برای کاهش هزینه و البته مجهز نبودن به دستگاه های مجهز این عملیات را انجام نمی‌دهند و عمل پاکسازی تفلون را با فرچه انجام می‌دهند که هرگز کار سندبلاست را انجام نمی‌دهد و عمل پاکسازی کامل صورت نمی‌گیرد که در آینده سلامت شما را به خطر می‌اندازد. در کارگاه ما این عمل حتی بر قسمت خارجی و زیر ظروف شما هم انجام می‌شود.

۴- پاشش گرانیت و رنگ

در این مرحله که مرحله آخر بازسازی ظروف است، ظروف آماده پاشش گرانیت و رنگ کاری می شوند. گرانیت به وسیله ابزار‌های دقیق به مقدار لازم به سطح داخلی ظرف پاچیده می‌شود و سپس صیقل داده می‌شود تا خاصیت نچسب بودن پیدا کند. سپس قسمت خارجی ظرف با توجه به درخواست مشتری رنگ کاری مجدد می‌شود.

جمع بندی مقاله

بازسازی ظروف یک فرایند زمان بر است، ابتدا جمع آوری ظروف انجام می‌شود، سپس بین یک تا هفت روز به کارخانه منتقل می‌شوند. بعد از آن بسته به انواع جنس ظروف تفکیک می‌شوند، سپس جرم‌گیری و سندبلاست می‌شوند و تبدیل به فلز خالص می‌شود، سپس وارد مرحله ی نوسازی می‌شود. اکنون که متوجه مزایا و تبدیل بازسازی ظروف نچسب با پوشش گرانیتی شدید، می‌توانید با شماره‌های همین صفحه تماس بگیرید و برای بازسازی انواع ظروف در غرب تهران در  کارخانه بازسازی ظروف ما اقدام کنید و تعمیر ان را مطابق استانداردهای روز دنیا به دقیق‌ترین شکل ممکن و با قیمتی ایده ال را به ما بسپارید. همکاران ما در رابطه با سوالات شما پاسخ‌گو هستند.

https://www.cnet.com/home/smart-home/how-to-fix-instant-pot-problems/

سوالات متداول

آیا بازسازی ظروف برای سلامتی ضرر ندارد؟

دید اشتباهی بر این مبنی وجود دارد که بازسازی ظروف سرطان زا هستند، در اصل ممکن است بازسازی ظروف با تفلون از نظر بهداشتی و در شرایط غیر استاندارد اشتباه باشد، بازسازی براساس کاربرد ظروف انجام می‌شود. اما در صورتی که لایه ی ابتدایی ظرف به درستی از روی آن حذف شود و پوشش گرانیتی بر روی آن پیاده شود، هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند.

قیمت بازسازی ظروف چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت بازسازی انواع ظروف بسته به سایز آن تعیین میشود، در کوچکترین ظروف مبنای قیمت 45 هزار تومان و بزرگترین ظروف آشپزخانه نیز 85 تومان است. سایز ظروف بر اساس قطر دهانه ی ظرف تعیین می‌شود.

بازسازی ظروف چه مدت زمان می‌برد؟

بازسازی ظروف یک فرایند زمان بر است، ابتدا جمع آوری ظروف انجام می‌شود، سپس بین یک تا هفت روز به کارخانه منتقل می‌شوند. بعد از آن بسته به انواع جنس ظروف تفکیک می‌شوند، سپس جرم‌گیری و سندبلاست می‌شوند و تبدیل به فلز خالص می‌شود، سپس وارد مرحله ی نوسازی می‌شود. که در مجموع پایان کار 15 الی 30 روز زمان لازم است.

آیا امکان بازسازی یا نوسازی ظروف بدون تغییر رنگ بیرونی ظرف امکان پذیر است؟

از نظر بهداشتی، ظروف باید به طور کامل جرم‌گیری شده و سپس در کوره حرارت ببینند. طی این فرایند رنگ اولیه‌ی ظرف از بین می‌رود اما مشتری امکان انتخاب رنگ دارد.

آیا امکان گم شدن ظرف در حین بازسازی یا جابه جا شدن آن با ظروف های دیگر وجود دارد؟

خیر، تمامی ظروف در ابتدای کار رویشان حک می‌شود (به صورت نامحسوس)، که در مرحله جرم‌گیری و کوره نیز از بین نمی‌رود، پس از تحویل از کارخانه کدهای ظروف را بر اساس قبض مشتری دسته بندی می‌شود و تحویل داده می‌شود.

مشتری پس از تحویل ظروف بازسازی چگونه باید از آن نگهداری کند؟

آخرین مرحله ی بازسازی پاشش رنگ بیرونی ظرف است، که ممکن است پودر رنگ داخل ظرف نیز بماند، که ابتدا سطح داخل ظرف را با اسکاچ زبر شست وشو داده و با روغن خوراکی سطح داخل ظرف را چرب می‌کنیم، که باعث افزایش دوام گرانیت ظرف می‌شود.

دیدگاه کاربران

46 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام. هر رنگی که بخوام میتونین برام ظروف رو بازسازی کنین؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1400-12-17 3:50 ب.ظ

      سلام بله رنگی که شما بخواهید

      پاسخ
      • مرضیه سلیمانی
        1402-01-03 12:29 ق.ظ

        من یه ماهیتابه گرانیتی دارم که با مواد نانو شستم متاسفانه بخشی از گرانیت سطح ماهیتابه جدا میخواهم ماهیتابه ترمیم کنم .

        پاسخ
  • خسته نباشید. چند روزه بهم تحویل میدین؟ خیلی عجله دارم

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1400-12-17 3:49 ب.ظ

      سلام لطفا تماس بگیرید

      پاسخ
    • اقا ببخشید شما ادرستون کجاست

      پاسخ
      • bazsaziafrasiabi
        1402-01-15 9:56 ق.ظ

        سلام آدرس ما در تهران، دریاچه چیتگر، میدان ساحل، خ نیما یوشیج، مجتمع خیام ۲ و آدرس کارخانه در محل دیگریست

        پاسخ
    • سلام.یکی ازتعمیرکارا میگفت بعد ازاینکه ظروف تعمیر شد.با مایع ظرفشویی بشورید.وخوب خشک کنید ویک لایه روغن داخل آن بمالید و۸ ساعت بذارین بمونه بعد دوباره با مایع ظرفشویی بشورید وخشک کنید بعد میتونید استفاده کنید درسته؟

      پاسخ
      • bazsaziafrasiabi
        1402-01-15 10:03 ق.ظ

        سلام اگر کارخانه بازسازی ظروفی که ظرفاتونو بهشون سپردین، کارشونو درست انجام بدن و بهداشتی کار کنن نیاز به هیچ کار اضافه ای نیست.

        پاسخ
  • علی اسماعیلی
    1400-12-19 12:21 ق.ظ

    حمل و نقل هم در هزینه ها حساب میشه؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1400-12-22 9:25 ق.ظ

      سلام لطفا با شماره مغازه تماس بگیرید

      پاسخ
    • محمدرضائی
      1401-12-15 3:17 ب.ظ

      سلام خسته نباشید.تعدادی ظروف تفلن دارم که نیاز به تفلن جدیددارد.باشمارهای شما تماس گرفتم موفق به صحبت باشمانشدم. ۱-کجاباید ظروف را تحویل دهم ۲-قیمت هرکدام که۲قابلمه و۲ماهی تابه میباشدچه قدراست وکی تحویل میدهید.

      پاسخ
  • پیک هم دارید ؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 10:02 ق.ظ

      با سلام خیر ولی از طریق پلتفرم های پیک میتوانیم در تماس باشیم

      پاسخ
  • سلام آیا شعبه ای تو قم دارید؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 10:01 ق.ظ

      با سلام متاسفانه خیر ولی می‌توانید با شماره ۰۹۲۰۱۱۳۰۳۱۳ تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    روزها، ساعات کاری و آدرس مجموعه رو میخواستم

    پاسخ
  • سلام امکان اجرا روی قابلمه استیل وجود داره؟

    پاسخ
  • سلام میخاستم بدونم اگه قابلمه تفلون باشه میشه اونو گارانتی کرد تو بازسازی؟
    یا باید ظروف تفلون دوباره همون تفلون بازسازی کنیم ک میگن سرطان زاست

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 9:59 ق.ظ

      اگر کارخانه بازسازی ظروفی که ظرفاتونو بهشون سپردین، کارشونو درست انجام بدن و بهداشتی کار کنن هیچ مشکلی نداره

      پاسخ
  • تغیر ظروف تفلون ب گرانیتی امکان داره؟ خطری برای سلامتی دارد؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 9:58 ق.ظ

      اگر کارخانه بازسازی ظروفی که ظرفاتونو بهشون سپردین، کارشونو درست انجام بدن و بهداشتی کار کنن هیچ مشکلی نداره

      پاسخ
  • من بدون اینکه تحقیق کنم قابلمه تفلون واسه تعمیر دادم والان نگرانم ک اینهمه هزینه میدم بعدشم الان سرچ کردم ک ظرف تفلون تو فرایند بازسازی سرطان زا میشه راه حل چیه؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 9:57 ق.ظ

      اگر کارخانه بازسازی ظروفی که ظرفاتونو بهشون سپردین، کارشونو درست انجام بدن و بهداشتی کار کنن هیچ مشکلی نداره

      پاسخ
  • سلام
    دوام روکش چه مدت هست؟
    آیا دوباره امکان تعمیر هست؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 9:56 ق.ظ

      دوام روکش بستگی به جنس روکش انتخابی دارد و بله قابل تعمیر است

      پاسخ
  • ابراهیمی
    1401-10-08 10:47 ب.ظ

    سلام تعمیر دستگیره قابلمه هم دارید

    پاسخ
  • افسانه طهماسبي
    1401-10-09 3:01 ب.ظ

    ببخشيد از پوشش هاي گرانيتي سفيد يا خاكستري يا مشكي كدام باكيفيت تر هست؟

    پاسخ
  • حلیمه محمودی
    1401-11-25 6:08 ب.ظ

    سلام فقط از تهران سفارش میگیرید ؟از شهر های دور نمیشه ؟

    پاسخ
  • سلام ، ایا کیفیت تفلون ها با رنگ نچسبی که داخل طروف استفاده میشه فرق می کنه؟ مثلا نسکافه ای با رنگ مشکی از نطر کیفیت متفاوت است؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 9:53 ق.ظ

      بله میشه برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر از شهرستان هم ارسال بشه انجام میشه؟؟

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-15 10:02 ق.ظ

      سلام بله لطفا با شماره ۰۹۲۰۱۱۳۰۳۱۳ تماس حاصل فرمایید

      پاسخ
    • سلام ایا میشه مراحل بازسازی رو از نزدیک ببینیم ؟ چقدر گارانتی میکنید بعد بازسازی ؟ اصولا اگر کار درست باشه پنج سال لااقل گارانتی زمان دارد درسته؟

      پاسخ
  • سلام من یه ماهی تابه تفلون دادم یه جایی برام تفلونشو عوض کنن گفتن تو کوره ذوب شده امکانش هست یه همچین اتفاقی افتاده باشه؟
    و اینکه غذا به ظروف گرانيت می‌چسبه برای همین افراد تمایل به تفلون دارن

    پاسخ
    • bazsaziafrasiabi
      1402-01-22 1:43 ب.ظ

      بله امکانش هست ولی نباید اینطور بشه چون گذاشتن ظروف در کوره درحد یک زمان کوتاه باید باشد.

      پاسخ
  • عالی این کار اگه واقعا واقعی با شه وبیماری نشیم…سپس هر چی هم زنگ می زنیم جواب گو نیستین چرا ….من

    پاسخ
  • محمدرضا
    1402-04-18 8:42 ب.ظ

    سلام من ظروف دادم تفلون زدن ولی کف ظرفها داخلش سوراخهای ریز داره مثل خوره ،برای چی اینطوری شده

    پاسخ
  • علی اصغر محمد بیکلو
    1402-05-07 11:10 ب.ظ

    درود ؛ بقدری در این جامعه دروغ رواج دارد باورکردن گفته های دوستان که شاید حقیقا صحیح میفرمایند سخت گردیده . اشکالی که اغلب در ذهن پیش میاید چرا سازمان استاندارد و یا وزارت بهداشت هیچگونه نظارتی و یا استانداردی برای اینگونه فعالیت ها تعریف نکرده . قصدم خدای ناکرده بی احترامی به شما و همکاران محترمتان نیست اما هر مشتری برای خود حقوقی قائل است و این حقی است مشتری برای خود می طلبد چون رابطه مستقیم با سلامتی وی دارد .همانطوریکه که شما عزیزان زحمت کش محصولی بغیر از تولیدات خود نیاز داشته باشید یک سری حقوق برای خود قائل هستید با پوزش از وقتی که گرفتم . با سپاس بیک لو

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سفارش سریع بازسازی ظروف

اطلاعات خود را وارد نمایید، تا سریعا سفارش شما ثبت شود.

عکس پاپ بازسازی ظروف