ساندویچ ساز‌ها یا میکر‌ها جزء بهترین وسیله های آشپزی برای اشخاصی است، که زمان کمی دارند. در کارگاه بازسازی افراسیابی ما این صفحات را که شامل، ساندویچ ساز، وافل ساز، اسنک ساز و … می‌باشد را تعمیر می‌کنیم. در این مقاله از چگونگی بازسازی صفحه میکر در کارگاه افراسیابی در غرب تهران و اهمیت بازسازی صفحات میکر می‌گوییم.

بازسازی صفحه ساندویج ساز

برای شروع باید بگوییم که، جنس صفحات میکر با یکدیگر فرق دارند. در ساندویج ساز‌ها عموما جنس صفحات تفلون هستند، برخی از میکر‌‌ها که وافل ساز و سینی برای گریل مواد غذایی دارند، جنس چدنی دارند. برخی از آن‌ها جنس صفحه‌شان آلومینیوم ریخته‌گری شده است و برخی نیز فلز با روکش گرانیت یا تفلون می‌باشد. که در بازسازی ظروف تفلون افراسیابی تمامی این موارد قابل بازسازی و تعمیر است.

بازسازی صفحه ساندویج سازصفر تا صد تعمیر صفحات میکر

اولین شرط بازسازی صفحات میکر، وافل ساز و … این است که صفحه شان قابلیت جدا شدن داشته باشد. با توجه به جنسی که دارند، جداسازی می‌شوند. با توجه به جنس فلز اصلی میکر، میتوان روکش گرانیتی یا تفلون را برای بازسازی آن انتخاب کرد. برخی از میکرها دمای کمی انتقال می‌دهند، پس تفلون گزینه‌ی بسیار مناسبی است. اما در صورتی که میکر شما دارای سینی گریل نیز باشد، حتما باید از روکش گرانیتی استفاده کنید.

تفلون برای وافل سازها نیز گزینه ی بسیار مناسبی است، زیرا که در وافل‌ساز هم از دمای خیلی بالا استفاده نمی‌شود و در معرض خش افتادن نیستند.

از کجا بفهمیم صفحات میکر نیاز به تعمیر دارند؟

در صورتی که خمیر یا مواد غذایی به آنها میچسبد، یعنی نیاز به بازسازی دارند و می‌توانید آن را به بازسازی ظروف افراسیابی در غرب تهران بسپارید. روند بازسازی صفحه میکر به این صورت است؛

  • ابتدا صفحات را در کوره می‌گذاریم تا پوسته‌ی قبلی صفحه میکر کاملا تخریب شود.
  • با عمل سندبلاست تمامی پوشش را از روی صفحه پاک می‌کنیم.
  • بسته به درخواست مشتری و نوع دستگاه و دمای آن از روکش تفلون یا گرانیت استفاده می‌کنیم.
  • در صورتی که از استیل با کیفیت بالا یا آلومینیوم ریخته‌گری در صفحات استفاده شده باشد، تنها با سمباده کشی (اگر دارای لعاب نباشد) سطح را یکنواخت می‌کنیم.
  • کارگاه بازسازی ظروف افراسیابی مفتخر است جزء اولین کارگاه‌هایی است که به صورت تخصصی به تعمیر صفحات میکر، وافل ساز، سینی گریل، سینی پنینی و … می‌پردازد.

چگونه از صفحه میکر پس از بازسازی مراقبت کنیم؟

همیشه یادتان باشد، از اسکاچ ها حوله ای برای شستن این صفحات استفاده کنید، همچنان کاملا بگذارید دمای خود را از دست دهند سپس با آب ولرم در صورت امکان آب سرد آن هارا بشویید. به هیچ وجه آن ها را داخل ماشین ظرفشویی نگذارید.

همیشه کمی روغن برای چرپ کردن سطح میکر استفاده کنید، در صورتی که صفحات میکر دارای روکش هستند نیاز است همیشه یا گاهی اوقات سطحشان را چرپ کنید، تا روکش مقاوم بماند.

برای آماده کردن میکر، معمولا چند دقیقه صبر میکنیم تا صفحه گرم شود، بیشتر از زمان تعریف شده نگذاریم گرم شود، چون روکش مجدد آسیب می‌بیند.

برخی از سینی های گریل از جنس سرامیک نچسب هستند، اگر این روکش ها از جنس سرامیک تولید خود کارخانه‌ی آن برند باشد، امکان روکش مجدد سرامیک آن وجود ندارد، چون برخی سازندگان دستگاه های میکر در روکش‌ها از ترکیب های خاصی استفاده می‌کنند. خبر خوب این است که اگر فلز اصلی صفحه چدن یا … باشد، میتوان روکش جایگزین استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی : بهترین مارک قابلمه چدن را چگونه انتخاب کنیم؟

حرف آخر

خیلی از میکرها، ساندویچ سازها، وافل سازها و … که در خانه دارید همچنان قابل استفاده هستند، تنها ممکن است به خاطر آن که خاصیت چسبندگی خود را از دست داده اند، از آن استفاده نکنید. کارگاه بازسازی ظروف افراسیابی با آنالیز جنس صفحه‌ی میکر و روکش آن میتواند جهت بازسازی آن به شما مشاوره دهد و بازسازی آن‌را برای شما انجام دهد. جهت مشاوره، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا صفحه‌ی ساندویچ ساز قابل تعمیر است؟

بله، در صورتی که امکان جدا شدن صفحه وجود داشته باشد و فلز پایه‌ی صفحه میکر آسیب ندیده باشد. قابل تعمیر و بازسازی است.

هزینه‌ی تعمیر صفحه میکر چقدر است؟

هزینه بر اساس انتخاب نوع روکش، میزان آسیبی که به صفحه وارد شده است و … محاسبه می‌شود. معمولا بین 50 تا 180 هزارتومان است.

دیدگاه کاربران

سفارش سریع بازسازی ظروف

اطلاعات خود را وارد نمایید، تا سریعا سفارش شما ثبت شود.

عکس پاپ بازسازی ظروف