تعمیر سرخ کن + 5 مورد از مهمترین مشکلات فنی سرخ کن

تعمیر سرخ کن و سایر لوازم خانگی پرکاربرد و همچنین همه مواردی که باید درباره مشکلاتی که برای سرخ کن ها پیش می آید در ادامه این مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.

همانطور که می دانید سرخ کن وسیله ای است که امروزه بسیاری از خانم های خانه دار از آن برای غذاهای سرخ کردنی خود در آشپزخانه از آن استفاده می کنند در تنوع و ابعاد مختلفی تولید می شود. بسیاری از رستوران ها و شرکت ها برای سرویس غذایی خود به افراد نیز از این دستگاه استفاده می کنند.

سرخ کن از قطعاتی مانند مخزن، ترموستات، تایمر، بدنه، المنت، سبد مواد غذایی، مدار الکترونیکی و لامپ ساخته شده است. امکان دارد هر یک از این قطعات بعد از مدتی دچار آسیب یا ایراد شوند که تمامی این ایرادات به نحوه استفاده شما بستگی دارد.

چه زمان به تعمیر سرخ کن نیاز داریم؟

برای تعمیر سرخ کن نیاز به اطلاعات دقیقی از قطعات این دستگاه و علت خراب شدن هر یک از آنها داشته باشیم.

مرحله 1: دکمه سرخ کن روشن می شود اما دستگاه کار نمیکند.

یکی از علتهای مرسوم این ایراد معیوب بودن کابل سرخ کن می تواند باشد که برای اطمینان میتوانید از یک مولتی متر استفاده کنید. علت دیگر می تواند پلاتین های ترموستات باشد که فرسوده شده اند و ارتباط جریان الکتریکی بین آنها برقرار نشود پس نیاز به تعویض ترموستات داریم. اگر سرخ کن شما دارای پانل الکترونیکی است مطمئنا برد تغذیه دستگاه شما دچار ایراد شده است.

مرحله 2: سوختن مواد غذایی و روغن در سرخ کن

افزایش بیش از حد حرارت در دستگاه که علت آن جوش خوردن پلاتین های ترموستات با یکدیگر است نتیجه این اتفاق می باشد.

مرحله 3: خاموش نشدن اتوماتیک سرخ کن به طور خودکار

دلایل مختلفی ممکن است این ایراد داشته باشد از جمله خرابی تایمر دستگاه، سوختن ترانزیستور و ایراد پلاتین های ترموستات. برای رفع هر یک از این مشکلات باید به تعمیرکار متخصص مراجعه کرد. تیم افراسیابی با بهره مندی از بهترین متخصصان تعمیر دستگاه شما را به درستی انجام می دهد.

مرحله 4: جرقه حین اتصال کابل سرخ کن به برق

جرقه کابل سرخ کن به برق مطمئنا می تواند ناشی از خرابی در کابل های دستگاه باشد که به راحتی قابل رفع است. باید کابل ها را بررسی و اقدام به تعویض آنها کرد.

مرحله 5: خرابی میکروسوئیچ

یکی از مشکلات جدی سرخ کن ها ایراد در عملکرد میکروسوئیچ است. وقتی فشار میکروسوئیچ تغییری نمی کند نشان دهنده خرابی این قطعه است. برای رفع این مشکل حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

با توجه به بالا رفت قیمت قابلمه ها و انواع ظروف آشپزی امروزه تعمیر و بازسازی ظروف آشپزی بسیار به صرفه تر از خرید مجدد است. اگر  شما نیز قصد خرید ظروف آشپزی جدید یا قصد تعمیرات ظروف خود را دارید پیشنهاد می شود روی عبارت بازسازی ظروف کلیک کنید تا اطلاعات مفید و جامعی در این باره به دست آورید.

در خدمات تعمیر سرخ کن های تجاری به دنبال چه چیزی باشیم؟

تعویض سرخ کن گران است و دریافت وجوه ممکن است بیشتر از زمان شما طول بکشد تا مصرف کنندگان شما به دنبال جایگزین بگردند. بنابراین، شما باید شرکت مناسبی را پیدا کنید که به حل مشکل در سریع‌ترین و کارآمدترین شکل ممکن کمک کند. اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید تسریع بودن آنها در پاسخگویی به سوالات شماست.

اگر آنها مشتاق پاسخ‌های سریع هستند با راه‌حل‌های سریع خوب هستند، این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.به دنبال شرکتی باشید که همیشه یک تیم در دسترس داشته باشد تا به بازیابی عملکرد کمک کند. این تضمین می کند که شما در کسب و کار ضرر زیادی نمی کنید.

 

تعمیر سرخ کن

امکان تعمیر سرخ کن چه برندهایی در شرکت افراسیابی وجود دارد؟

در تیم مجرب بازسازی افراسیابی امکان تعمیر سرخ کن با برندهای مختلفی از جمله: فیلیپس philips، تفال Tefal، امپریال Amperial ، دین Dean، دلونگی Delonghi، ویداس Vidas، کوسونیک Gosonic ، کنوودKenwood ، مولینکس Molinex و پارس خزر Pars khazar  وجود دارد.

خدمات تعمیر سرخ کن افراسیابی

رضایت مشتری مهمترین عنصر در رشد هر کسب و کاری است. اگر رستورانی دارید، اطمینان از دسترسی مشتریان به غذاهای آماده یکی از بهترین راه‌ها برای تضمین رضایت آنهاست. این باید با تجهیزاتی که برای تهیه غذا استفاده می کنید، از جمله سرخ کن، شروع شود. وقتی خراب شد به تعمیرکار سرخ کن نیاز دارید تا بتوانید به تهیه غذاهای درجه یک ادامه دهید.

ما با تیمی مجرب و دستگاه های بروز قادر هستیم تا تمامی نیازهای تعمیر تجهیزات آشپزخانه شما را برآورده کنند. از تعمیرات اضطراری گرفته تا برنامه های تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! برای راه حل هوشمند خود امروز با ما تماس بگیرید!

سرخ کن استاندارد احتمالاً جزء ضروری در آشپزخانه های تجاری یا تجارت خدمات غذایی شما است.

به جای تعمیرات پرهزینه، داشتن یک سرویس نگهداری برنامه ریزی شده پیشگیرانه می تواند به حفظ تجهیزات شما در شرایط کاری عالی برای مدت زمان طولانی تری کمک کند. تعویض کامل سرخ کن یا قطعات جایگزین مانند ترموستات، ترموپیل، شیر ایمنی گاز یا سوئیچ با محدودیت بالا می تواند هزینه بر باشد.

https://www.pitco.com/blog/a-quick-primer-on-the-different-types-of-fryers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.