تعمیر تفلون ساندویچ ساز

تعمیر تفلون ساندویچ ساز را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید

تعمیر تفلون ساندویچ ساز که یکی از وسایل پرکاربرد امروزی است نیازمند افراد متخصص است و ممکن است هر کسی از آن سر در نیاورد مگر اینکه در آن حوزه فعالیت داشته باشد، یا با وسایل برقی آشنایی داشته باشد، به همین دلیل اگر تخصصی نداری به هیچ عنوان دستگاه را بررسی نکنید چون ممکن است باعث شود که دستگاه خراب تر شود و دیگر قابل استفاده نباشد.

ساندویچ ساز‌ها یا میکر‌ها جزء بهترین وسیله های آشپزی، برای اشخاصی است که زمان کمی را برای پختن غذا دارند. و گاه امکان دارد به دلیل استفاده زیاد یا جنس نامناسب دستگاه ها، نیاز به بازسازی تفلون ساندویچ ساز یا میکرها باشد.

که کارخانه بازسازی ظروف افراسیابی با کادری متخصص و با تجربه شما را در این امر کمک می کند. در کارگاه بازسازی افراسیابی این صفحات را که شامل، ساندویچ ساز، وافل ساز، اسنک ساز و … می‌باشد را تعمیر می‌کنند. و دستگاه ها را بهتر از روز اول به شما تحویل می دهند.

بازسازی صفحه ساندویج ساز

میکر گرانیت ساندویچ ساز
بازسازی میکر گرانیت ساندویچ ساز

 

برای شروع باید بگوییم که جنس صفحات میکر با یکدیگر فرق دارند. در ساندویج ساز‌ها عموما جنس صفحات تفلون هستند، برخی از میکر‌‌ها که وافل ساز و سینی برای گریل مواد غذایی دارند، جنس چدنی دارند برخی از آن‌ها جنس صفحه‌شان آلومینیوم ریخته‌گری شده است، و برخی دیگر نیز فلز با روکش گرانیت یا تفلون دارند. که در بازسازی انواع ظروف افراسیابی تمامی این موارد قابل بازسازی و تعمیر است.

ساندویچ ساز یکی از وسایل مهم در آشپزی است، که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد با این محصول می توان انواع غذاهای ساده، ورزشکاری، و رژیمی را در کوتاه ترین زمان تهیه و درست کنید.

حتما بخوانید
تعمیر چرخ گوشت

یکی از اجزاء مهم دستگاه ساندویچ ساز آن است که دارای روکشی نچسب می باشد، اما امکان دارد صفحه آن بر اثر گذشت زمان و یک سری عوامل دچار آسیب دیدگی شود و خاصیت نچسب بودن خود را از دست بدهد. ولی اصلا نگران نباشید، چون با کمترین هزینه و کیفیت بالا می توانید بازسازی انواع ظروف خود را در کارگاه های های بازسازی ظروف افراسیابی انجام دهید. و با خیالی راحت از آن ها استفاده کنید.

صفر تا صد تعمیر صفحات میکر

اولین شرط بازسازی صفحات میکر، وافل ساز و… این است که صفحه شان قابلیت جدا شدن داشته باشد، با توجه به جنسی که دارا هستند جداسازی آن ها متفاوت است.

با توجه به جنس فلز اصلی میکر، می توان از روکش گرانیتی یا تفلون برای بازسازی آن استفاده کرد، برخی از میکرها دمای کمی انتقال می‌دهند، پس انتخاب تفلون گزینه‌ی بسیار مناسبی است. تفلون برای وافل سازها نیز گزینه ی بسیار مناسبی است، زیرا که در وافل‌ساز هم از دمای خیلی بالا استفاده نمی‌شود و هم در معرض خش افتادن نیستند.

اما در صورتی که میکر شما دارای سینی گریل نیز می باشد، حتما باید از روکش گرانیتی استفاده کنید. چون روکش گرانیتی تغییرات ناگهانی حرارت را تحمل می کند و ظروف ناگهان داغ نمی شوند، همین موضوع سبب می شود غذای شما نسوزد و با دقت و حوصله، و با هر سرعتی که می خواهید غذای خود را بپزید.

حالا که با انواع صفحات میکر برای بازسازی آن ها آشنا شدید می توانید صفحه میکر آسیب دیده خود را با بازسازی ظروف درست کنید، و یکی از روکش های تفلون یا گرانیتی استفاده کنید.

حتما بخوانید
تعمیر چرخ گوشت

از کجا بفهمیم صفحات میکر نیاز به تعمیر دارند؟

در صورتی که خمیر یا مواد غذایی به آنها می چسبد، یعنی نیاز به بازسازی دارند و می‌توانید آن ها را به بازسازی ظروف افراسیابی در غرب تهران بسپارید. روند بازسازی صفحه میکر به این صورت است:

  • ابتدا صفحات را در کوره می‌گذاریم تا پوسته‌ی قبلی صفحه میکر کاملا تخریب شود.
  • با عمل سندبلاست تمامی پوشش را از روی صفحه پاک می‌کنیم.
  • بسته به درخواست مشتری و نوع دستگاه و دمای آن از روکش تفلون یا گرانیت استفاده می‌کنیم.
  • در صورتی که از استیل با کیفیت بالا یا آلومینیوم ریخته‌گری در صفحات استفاده شده باشد، تنها با سمباده کشی (اگر دارای لعاب نباشد) سطح را یکنواخت می‌کنیم.
  • کارگاه بازسازی ظروف افراسیابی مفتخر است جزء اولین کارگاه‌هایی شد که به صورت تخصصی به تعمیر صفحات میکر، وافل ساز، سینی گریل، سینی پنینی و بازسازی تفلون ساندویچ ساز و… می‌پردازد.

آیا تعمیر تفلون ساندویچ ساز به صرفه است؟

بازسازی تفلون ساندویچ ساز
بازسازی تفلون ساندویچ ساز

 

با بالا رفتن قیمت اجناس بازسازی تفلون ساندویچ ساز بسیار به صرفه تر از خرید یک ساندویچ ساز جدید است، ولی از آنجا که تفلون از یک ماده شیمیایی درست شده است توصیه می شود هنگام بازسازی آن از روکش گرانیتی استفاده کنید.

ولی شما می توانید از روکش تفلون هم برای بازسازی تفلون ساندویچ ساز خود استفاده کنید، به شرطی که برای بازسازی ظروف آن ها را به یک کارخانه معتبر و با تجربه در این امر بسپارید، چون آن ها از موادی برای بازسازی ظروف تفلون استفاده می کنند، که به سلامتی شما آسیب وارد نشود.

چگونه از صفحه میکر گرانیت ساندویچ ساز پس از بازسازی مراقبت کنیم؟

برای تمیز کردن میکر گرانیت ساندویچ ساز همیشه یادتان باشد، از اسکاچ های حوله ای برای شستن این صفحات استفاده کنید، و ابتدا بگذارید کاملا دمای خود را از دست بدهند و سپس با آب ولرم در صورت امکان آب سرد آن ها را بشویید. به هیچ وجه آن ها را داخل ماشین ظرفشویی نگذارید.

حتما بخوانید
تعمیر چرخ گوشت

همیشه کمی روغن برای چرپ کردن سطح میکر استفاده کنید، در صورتی که صفحات میکر دارای روکش هستند نیاز است همیشه یا گاهی اوقات سطح شان را چرپ کنید، تا روکش مقاوم بماند.

برای آماده کردن میکر، معمولا چند دقیقه صبر می کنیم تا صفحه گرم شود، بیشتر از زمان تعریف شده نگذاریم گرم شود، چون روکش مجدد آسیب می‌بیند.

برخی از سینی های گریل از جنس سرامیک نچسب هستند، اگر این روکش ها از جنس سرامیک تولید خود کارخانه‌ی آن برند باشد، امکان روکش مجدد سرامیک آن وجود ندارد، چون برخی سازندگان دستگاه های میکر در روکش‌ها از ترکیب های خاصی استفاده می‌کنند. خبر خوب این است که اگر فلز اصلی صفحه چدن یا … باشد، میتوان روکش جایگزین استفاده کرد.

حرف آخر

بسیاری از وافل سازها، میکر گرانیت ساندویچ ساز، قابلامه ها و… که در خانه دارید همچنان قابل استفاده هستند، تنها ممکن است به خاطر آن که خاصیت چسبندگی خود را از دست داده اند، از آن ها استفاده نکنید. برای مثال شما با بازسازی تفلون ساندویچ ساز، در کارگاه بازسازی ظروف افراسیابی می توانید دوباره از آن استفاده کنید.

آن ها با آنالیز جنس صفحه‌ی میکر و روکش آن ها می تواند جهت بازسازی انواع ظروف به شما مشاوره دهند و بازسازی آن‌ را برای شما انجام دهد.

 

https://arcus-www.amazon.in/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.