بازسازی ظروف تفلون محتوای کمکی بازسازی ظروف در دی 1401

آنچه خواهید خواند

بازسازی ظروف تفلون در غرب تهران

تعمیر و بازسازی ظروف تفلون در غرب تهران (چیتگر) توسط بازسازی افراسیابی پذیرفته می‌شود. ما به همه توصیه می‌کنیم، ظروف تفلون و گرانیتی که می‌خرند حتماً دارای مارک و برچسب کارخانه سازنده باشد. برخی از این کارخانه‌ها وقتی جنس را می‌فروشند یک تا دو سال گارانتی تعویض دارند. از طرفی هم اعلام می‌کنند اگر نیازی به بازسازی ظروف باشد، عاملان فروش کارخانه آن را تحویل می‌گیرند تا در کارخانه بازسازی کنند. در ادامه شما را با تعمیر تفلون بیشتر آشنا می‌کنیم.

تعمیر و باز سازی ظروف تفلون در غرب تهران
بازسازی ظروف تفلون

مراحل تعمیر و بازسازی انواع ظروف در مجموعه افراسیابی

این موضوع که بازسازی ظروف تفلون چگونه و با چه روشی انجام می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر این مراحل اصولی و استاندارد نباشد می‌تواند روی سلامتی شما تاثیرات جبران ناپذیری به جا بگذارد. برای مثال اگر تراشیدن مواد تفلون روی ظرفی که قصد بازسازی و تبدیل آن به گرانیت را دارید به درستی و با دستگاه‌های مجهز انجام نشود، این مواد هنگام قرار گرفتن ظرف روی حرارت ممکن است وارد غذای شما شده و سلامتی شما را به خطر بیاندازند زیرا که این مواد سرطانزا هستند. مرکز بازسازی ظروف افراسیابی از استاندارد ترین مراکز بازسازی ظروف در غرب تهران است.

 

 

مراحل تعمیر و بازسازی انواع ظروف کارخانه بازسازی ظروف افراسیابی در تهران

این موضوع که بازسازی ظروف چگونه و با چه روشی انجام می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر این مراحل اصولی و استاندارد نباشد می‌تواند روی سلامتی شما تاثیرات جبران ناپذیری به جا بگذارد. برای مثال اگر تراشیدن مواد تفلون روی ظرفی که قصد بازسازی و تبدیل آن به گرانیت را دارید به درستی و با دستگاه‌های مجهز انجام نشود، این مواد هنگام قرار گرفتن ظرف روی حرارت ممکن است وارد غذای شما شده و سلامتی شما را به خطر بیاندازند زیرا که این مواد سرطانزا هستند. مرکز بازسازی ظروف افراسیابی از استاندارد ترین مراکز بازسازی ظروف در غرب تهران است.

حتما بخوانید
تعمیر ماکروفر

در ادامه چهار مرحله بازسازی ظروف در کارخانه بازسازی ظروف افراسیابی در تهران که به صورت کاملا اصولی انجام می شود را برای شما شرح داده ایم:

1- جداسازی و دسته بندی ظروف بر اساس جنس آنها برای آغاز مرحله بازسازی

معمولا مراکز بازسازی از افراد مختلف ظروف با جنس‌های متفاوت دریافت می‌کنند. از آنجایی که می‌توان گفت تمام ظرف‌های آسیب دیده با هر جنس و فلزی (روی، سرامیک، گرانیت، تفلون، چدن و ….) را می‌توان بازسازی کرد، اولین مرحله بازسازی، تفکیک و جداسازی ظروف بر اساس جنس آن‌ها است. ظروف برای بازسازی ابتدا وارد کوره‌های حرارتی می شوند و چون ظرفیت گرمایی انواع ظروف با یکدیگر متفاوت است، بر اساس جنس ظروف آنها را دسته بندی کرده و سپس آماده ارسال به کوره می شوند.

2- قرار دادن ظروف در کوره های حرارتی

بعد از آنکه ظروف تفلون از دیگر ظروف تفکیک شدند، آن‌ها را روی چرخ های بزرگی میچینیم تا وارد کوره حرارتی شوند. این چرخ ها با توجه به بزرگی کارگاه تا هزار عدد قابلمه را نیز گنجایش دارند. سپس این چرخ ها که قابلمه های تفلون روی آن قرار گرفته اند را وارد کوره می‌کنیم. حرارت دادن ظروف باعث نرم شدن لایه های تفلون قبلی می‌شود تا بتوانیم در مرحله بعدی آن‌ها را راحت‌تر از سطح ظرف جدا کنیم. نکته مهم این است که حتی کوچک ترین اثری از مواد تفلون نباید روی ظرف باقی بماند. همچنین رنگ خارجی ظروف نیز باید کاملا از بین برود تا آماده رنگ پاشی مجدد شود.

(مرکز بازسازی افراسیابی از معدود کارگاه های مجهز به کوره حرارتی تعمیر ظروف در غرب تهران است که عمل پاکسازی را به طور کامل انجام می‌دهد.)

حتما بخوانید
تفاوت بازسازی و نوسازی ظروف

3- جرم‌گیری مواد قبلی باقیمانده بر سطوح هنگام بازسازی ظروف

در این مرحله از بازسازی ظروف پس از اینکه ظروف در معرض حرارت قرار گرفتند، می‌توان تفلون باقی مانده سطح ظروف را راحت‌تر پاکسازی کرد. برای این عمل از پاشش سندبلاست به وسیله هوای پرفشار استفاده می‌کنیم. سندبلاست نوعی خاک با ترکیبات خاص است که ماده اصلی آن را سیلیس تشکلیل می‌دهد.

در کارگاه‌های غیر استاندارد و ناشناخته برای کاهش هزینه و البته مجهز نبودن به دستگاه های مجهز این عملیات را انجام نمی‌دهند و عمل پاکسازی تفلون را با فرچه انجام می‌دهند که هرگز کار سندبلاست را انجام نمی‌دهد و عمل پاکسازی کامل صورت نمی‌گیرد که در آینده سلامت شما را به خطر می‌اندازد. در کارگاه ما این عمل حتی بر قسمت خارجی و زیر ظروف شما هم انجام می‌شود.

4- پاشش گرانیت و رنگ

در این مرحله که مرحله آخر بازسازی ظروف است، ظروف آماده پاشش گرانیت و رنگ کاری می شوند. گرانیت به وسیله ابزار‌های دقیق به مقدار لازم به سطح داخلی ظرف پاچیده می‌شود و سپس صیقل داده می‌شود تا خاصیت نچسب بودن پیدا کند. سپس قسمت خارجی ظرف با توجه به درخواست مشتری رنگ کاری مجدد می‌شود.

مراحل تعمیر تفلون

اهمیت کارگاه بازسازی ظروف تفلون در کیفیت نهایی ظروف

امیدواریم به اهمیت مرکزی که ظروف خود را برای بازسازی به آن‌ها می‌سپارید پی برده باشید. کارگاه بازسازی ظروف تفلون افراسیابی با استفاده از دستگاه های روز دنیا در این صنعت، ظروف شما را با بالاترین کیفیت بازسازی کرده تا بدون هیچ نگرانی از ظروف خود مجددا استفاده نمایید. کارگاه ما از پیشرفته ترین کارگاه های این صنعت در منطقه چیتگر و غرب تهران است. انجام کلیه سفارشات تعمیر و بازسازی ظروف تفلون در غرب تهران (چیتگر) پذیرفته می‌شود.

حتما بخوانید
آیا استفاده از ظروف نچسب مانند تفلون بی خطر است؟

سوالات متداول

 
آیا بازسازی ظروف افراسیابی سفارشات با حجم بالا را قبول می‌کند؟

برای پذیرش کلیه سفارشات با حجم بالا لطفا با بازسازی ظروف افراسیابی تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مرتبط

سفارش سریع بازسازی ظروف

اطلاعات خود را وارد نمایید، تا سریعا سفارش شما ثبت شود.

عکس پاپ بازسازی ظروف