تفاوت بازسازی و نوسازی ظروف

تفاوت بازسازی و نوسازی ظروف

آنچه خواهید خواند

برای درک تفاوت میان بازسازی ظروف و نوسازی ظروف، ابتدا باید اهمیت این موضوع را بدانیم. بازسازی و نوسازی هر دو به معنای تعمیر و بهسازی ظروف هستند، اما تفاوت‌های اساسی میان این دو وجود دارد.

بازسازی و نوسازی ظروف

بازسازی به معنای ساختن مجدد است اما همانطور که از اسم نوسازی بر می آید، فرآیندی است به منظور که به منظور نو کردن ظروف، انجام می‌گیرد. هدف از بازسازی ظروف، تعمیر آنها برای افزایش طول عمر و جلوگیری از تخریب آنهاست اما هدف نوسازی بیشتر متوجه ظاهر ظروف است.

چرا باید ظروف خود را بازسازی و نوسازی کنیم؟

  • صرفه جویی در هزینه: با توجه به قیمت خرید بالای ظروف نو, بهتر است به خاطر سوختن رنگ بیرونی و یا از بین رفتن روکش داخلی ظرفها, آنها رادور نیندازیم.
  • بالا بودن کیفیت ظروف قدیمی : اغلب ظروف قدیمی کیفیت بدنه بسیار بالاتری نسبت به ظروف تولیدی جدید دارند در نتیجه در صورت بازسازی نیاز به پرداخت هزینه برای خرید ظروف نو نیست.
  • تنوع : ممکن است از رنگ ظاهری ظروف خود خسته شده باشید و یا به هر دلیلی قصد تعویض رنگ آن را داشته باشید، بازسازی ظروف به شما این امکان را می‌دهد.

تفاوت بازسازی و نوسازی ظروف

بازسازی ظروف تفلون با توجه به اینکه باعث افزایش طول عمر ظروف می‌شود مقرون به صرفه تر است. در فرآیند بازسازی ظروف با توجه به هدف کار مرحله تمیزکاری انجام نمیگیرد. اما در فرآیند نوسازی، تمیزکاری محصول در انتهای فرآیند انجام می‌شود.

اجناس بازسازی شده به دلیل استفاده ازمتریال های جدید و از بین بردن پوشش ‌های خراب و بعضا بی کیفیت نسبت به اجناس نوسازی شده بهداشتی تر است.

حتما بخوانید
آیا بازسازی ظروف تفلون مضر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مرتبط

سفارش سریع بازسازی ظروف

اطلاعات خود را وارد نمایید، تا سریعا سفارش شما ثبت شود.

عکس پاپ بازسازی ظروف