تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت

آنچه خواهید خواند

تعمیر چرخ گوشت به صرفه است!

تعمیر چرخ گوشت به صرفه تر از خرید دوباره آن است، شما با تعمیر چرخ گوشت خود دیگر نیازی ندارید، برای خرید دوباره آن هزینه کنید. چرخ گوشت ها جزو وسایل ضروری هر آشپزخانه ای هستند، و به دلایل مختلف از جمله جنس نامناسب، و استفاده نامناسب از آن امکان دارد که چرخ گوش شما خراب شود.

در ادامه دلایلی که امکان دارد سبب خراب شدن چرخ گوشت شما شود، و راه حل هایی که می تواند در درست شدن دستگاه چرخ گوشت به شما کمک کند را توضیح می دهیم.

چرخ گوشت ها چه کاربردی دارند

چرخ گوشت ها، چه چرخ های دستی قدیمی و چه از نوع برقی مدرن، در آشپزخانه ها کاربرد فراوانی دارد. و بیشتر افرادی که دوست دارند خودشان گوشت خریداری شده خود را چرخ کنند و روی این موضوع حساس هستند، از چرخ گوشت استفاده می کنند.

دستگاه چرخ گوشت هم مثل سایر دستگاه ها امکان دارد که روزی به دلایل مختلف خراب شود، اما شما نگران نباشید چون دستگاه چرخ گوشت هم می توان مثل سایر ظروف با بازسازی ظروف تعمیر کرد.  

ویژگی های تعمیر چرخ گوشت برقی

ویژگی های تعمیر چرخ گوشت
تعمیر چرخ گوشت به صرفه تر از خزید دوباره آن است

حرفه ای هایی که در بازار کار می کنند به طور مرتب با مشکلات معمولی مواجه می شوند. با این حال، آنها به طور کلی آماده تعمیر سریع و تضمینی نقص هستند، مگر اینکه تعمیرات گرانتر از خرید تجهیزات جدید باشد. به طور کلی، متخصصان برای رسیدگی به مشکلات زیر آماده هستند:

  • قدرت موتور الکتریکی به دلیل سایش قرقره ها، یاتاقان های ساده یا برس ها کاهش می یابد. متخصصان یک تعمیر ساده انجام می دهند، پس از آن قدرت چرخ گوشت بازیابی می شود.
  • پرتاب از فشار اولیه انجام نمی شود. یکی از دلایل این است که فیوز تشعشع حرارتی یا استارت موتور الکتریکی از کار افتاده است. بنابراین نیاز به تعویض است که توسط متخصص انجام می شود.
  • در حین کار چرخ گوشت، سرعتش تغییر می کند یا خاموش می شود. دلیل آن این است مشکلی در سویچ رخ داده است که باید تعویض شود. این یک کار ساده برای افرادی است که در این حوزه حرفه ای هستند.

رایج ترین مشکلات چرخ گوشت و روش های پیشگیری آن

چرخ گوشت برقی یک ابزار ضروری آشپزخانه است که به شما امکان می دهد گوشت چرخ کرده با کیفیت بالا بسازید و سایر مواد را درون آن چرخ کنید. در صورت خرید چرخ گوشت های مارک دار، هیچ مشکلی با ماشین آلات وجود نخواهد داشت. آنها برای استفاده طولانی مدت و فشرده طراحی شده اند.

در نتیجه همه عیوب عموماً نتیجه عملکرد نادرست شما هستند. 

بیشترین تعمیرات برندهای مختلف مانند پارس خزر و بوش و… تعویض قطعات جزئی است که بسیار مقرون به صرفه می باشد. در اکثر مواقع، تعمیر ممکن است در محل مشتری انجام شود. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در کالاهای با نام تجاری معروف بسیار مهم است.

علاوه بر این، به دلیل چرخ کردن گوشت با غضروف و استخوان های کوچک و… مشکلات زیر ممکن است رخ دهد: 

مشکل روشن نشدن چرخ گوشت

چرخ گوشت از نوع باتری یک دستگاه نسبتاً ساده است، مشکل روشن نشدن چرخ گوشت ممکن است مربوط به خروجی یا سیمی باشد که چرخ را به منبع فعلی آن متصل می کند. برای حل این مشکل می توانید قبل از اینکه چرخ گوشت خود را تعمیر کنید، باتری آن را تعویض کنید یا منبع تغذیه را عوض کنید.

اگر فکر می کنید باتری شما شارژ نشده است یا منبع تغذیه مناسبی ندارد، و باعث روشن نشدن چرخ گوشت شما می شود. در بسیاری از مواقع ممکن است وجود اشکال در پریز برق، که دوشاخه چرخ گوشت به آن متصل است، سبب روشن نشدن دستگاه ‌شود.

مسئله اصطکاک

طبق تحقیقات انجام شده از برخی منابع، گوشت تازه باید قبل از آسیاب شدن حدود 30 دقیقه منجمد شود.

برای کاهش اصطکاک، تکنیک های دیگری نیز  وجود دارد از جمله گنجاندن روغن غذا در دستگاه، همچنین مشکلات خشک شدن گوشت را پس از آسیاب کردن، برای پاسخ به شکایات خاص مصرف کنندگان حل می کند.

به این معنی است که شما می خواهید گوشت به مدت 30 دقیقه به طور بهداشتی منجمد شود، سپس آن را به مدت 30 ثانیه مالش دهید تا بافت صافی ایجاد شود.

چرا گوشت در چرخ گوشت نمی چرخد؟

دو نوع چرخ گوشت وجود دارد: فولاد ضد زنگ و آلومینیوم. اگر آسیاب آلومینیومی دارید، غذا بسیار نرم تر است. ممکن است چند قطعه پلاستیکی در مقایسه با مدل های دیگر تا حدودی شکننده تر باشند.

تیغه برش باید قبل از راه اندازی دستگاه کاملاً در یک راستا قرار گیرد زیرا مشکلات یک تیغه ممکن است منجر به چرخش تیغه مقابل شود. اگر هر دو تیغه می چرخند، توصیه می شود برای کمک به چرخ گوشت خود به یک متخصص مراجعه کنید.

مشکل سر آسیاب

این مشکل در قسمت سر چرخ گوشت وجود دارد، هنگامی که گوشت در تیغه های چرخ گوشت می چرخد، این  مشکل رخ می دهد، و این همان جایی است که گوشت آسیاب می شود.

شارژ معیوب ممکن است منجر به ساییدگی ناهموار و گرفتگی شود. در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت جلویی(بینی) چرخ گوشت را باز کرده و تمیز کنید، و سپس آن را به درستی تعویض کنید.

ممکن است قسمت جلوی چرخ گوشت به دلیل استفاده مکرر شل شده باشد. اگر با تعویض آن مشکل برطرف نشد، آن را به تعمیرگاه نزدیک خود ببرید.

مشکل تیغه های چرخ گوشت

مشکل تیغه های چرخ گوشت
تیغه های چرخ گوشت را قبل از استفاده تیز کنید.

اگر استخوان روی گوشت باشد، ابتدا باید استخوان را جدا کرده و سپس آن را چرخ کنید تا تیغ دستگاه کند یا شکسته نشود.

قبل از استفاده از چرخ گوشت باید آن را به درستی بررسی کنید تا از سالم بودن تیغ ها اطمینان حاصل کنید، شما می توانید با چند پیچ ساده تیغ ها را باز و بسته کنید.

دندانه های تیغه چرخ گوشت اغلب به خاطر استفاده نادرست از آن در هنگام چرخ کردن گوشت و مواد غذایی از بین می روند و این موضوع منجر به تعمیر چرخ گوشت می شود.

سوالات متداول

به تعدادی از سوال ها که امکان دارد برای شما رخ دهد پاسخ می دهیم:

بیشتر مشکلاتی که در چرخ گوشت رخ می دهد به چه دلیل است؟

بیشتر این مشکلات ناشی از آن است که  گوشت بین صفحات چرخ گوشت گیر کرده و سبب تعمیر چرخ گوشت شود. در این شرایط ممکن است یک قطعه کوچک به گونه ای گیر کند که اجازه چرخش صفحه را ندهد (اما همچنان توسط یک یا چند دندان در جای خود نگه داشته می شود).

دندانه ها مانند یک کوه عمل می کند که باعث می شود صفحه در هنگام چرخاندن دسته از تراز خارج شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، معمولاً دو اتفاق خواهد داشت:

1) یک یا هر دو صفحه نمی چرخد

2) صدای خش خش افتضاحی که از قبل از گیر کردن اشیا یا در نقطه ای از اطراف که همه چیز پس از دوباره شروع به چرخش می کند، می آید.

باور نمی کنید که همه این ویژگی ها را می توان در یک مکان یافت؟ فقط به یک کارشناس حرفه ای، محرمانه یا شرکت کوچکی که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کنید. بازسازی افراسیابی با توصیه هایی برای تعمیرات کم هزینه و سریع، شما را با مجرب ترین صنعتگران در تماس خواهید بود.

تعمیر چرخ گوشت را به چه کسی بسپاریم؟

آیا تعمیر تجهیزات خراب خود به صرفه تر است یا استخدام یک متخصص؟ در سناریوی اول، مقدار قابل توجهی پول و زمان خرج خواهید کرد، در حالی که در سناریوی دوم، چندین خطر ظاهری وجود دارد.

شما می توانید با انتخاب تعمیر کار با تجربه یا مرکز خدمات چرخ گوشت برقی از همه مشکلات جلوگیری کنید.و همچنین می توانید شخصی را بر اساس ارزیابی سایر کاربران و همچنین تصاویر نمونه کارها انتخاب کنید.

همه حرفه ای ها سابقه کار دارند. شما مستقیماً با حرفه ای انتخاب شده سروکار دارید، بنابراین فقط برای خدمات و نه کمیسیون یا کارمزد پرداخت انجام می دهید. فقط پس از اتمام کار می توانید هزینه کار را پرداخت کنید. این امر خطرات احتمالی را از بین می برد، اعتماد به کیفیت تعمیر، کارایی و نزاکت پیمانکار بستگی دارد.

یکی از این کارخانه ها که توانسته با کادری مجرب و متخصص رضایت اکثر مشتری ها را به خود جلب کند، کارخانه بازسازی ظروف تفلون افراسیابی است. که دارای شرایط متنوع و عالی می باشد.

حتما بخوانید
تعمیر تفلون ساندویچ ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مقالات مرتبط

سفارش سریع بازسازی ظروف

اطلاعات خود را وارد نمایید، تا سریعا سفارش شما ثبت شود.

عکس پاپ بازسازی ظروف